Hur returnerar jag en produkt?

Du kan returnera en produkt till oss inom 14 dagar från att du har mottagit produkten.  Eftersom vi hoppas att produkten kan komma till glädje för någon annan är det viktigt att du packar produkten lika fint som den kom packad till dig. Spara ytterkartongen så kan du använda samma vid returen. Om produkten är använd, förstörd eller på något annat sätt påverkad så att den inte går att sälja vidare kan vi tyvärr inte godkänna returen. Obs! Vi kan tyvärr ej lämna returrätt på måttillverkade produkter eftersom de är specialanpassade efter dina mått. 

Såhär returnerar du vanliga paket:

1. Registrera din retur online på Registrera retur
2. Kryssa i returrutan på det medföljande bladet du fick med ditt paket, detta skickar du med tillbaka.
3. Använd returfraktsedeln du fick med paketet för att skicka tillbaka varan.

När vi mottagit returen och godkänt den sätter vi tillbaka pengarna på ditt konto, minus returfraktkostnaden.

Såhär returnerar du långa paket (levererat med UPS till dig):

1. Registrera din retur online på Registrera retur
2. Vi skickar dig en returfraktsedel och en etikett efter du registrerat returen online (du får den per mail nästkommande arbetsdag).
3. Kryssa i returrutan på det medföljande bladet du fick med ditt paket, detta skickar du med tillbaka.
4. Fyll i följesedeln och bifoga denna och ovan nämnda blad i paketet, samt skriv ut etiketten och tejpa på paketet.
5. Kontakta UPS för att boka en upphämtning av paketet.

När vi mottagit returen och godkänt den sätter vi tillbaka pengarna på ditt konto, minus returfraktkostnaden.

 

 

 

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Comment on this FAQ

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.